Islah & Wanita Gemilang

Tuesday, January 27, 2009

JKKKM ke HUKM - 21 Januari 2009


Rabu 21 Januari 2009
Alhamdulillah, JK Kebajikan & Khidmat Masyarakat JIM AJ telah ke HUKM untuk menziarahi ukht Noorazian Anidin yang telah selamat menjalani pembedahan sehari sebelumnya.

Didoakan semoga Yan kembali pulih seperti sediakala dan dapat bersama kita meneruskan usaha-usaha mengislah masyarakat, insyaAllah

Dikesempatan yang ada kami juga telah menziarahi adik Farras yang di masukkan ke wad untuk pemantauan. Sungguh tabah bonda Farras, Ibu Yuki, melalui dugaan yang amat berat ini.

Kami kemudian dimaklumkan oleh Ibu Yuki tentang adik Mohd Ilham Rusydi, anak Puan Salbiah(adik ukht Salina Awaluddin /adik ipar akh Abd Rashid). Adik Ilham yang kebetulan berada dikatil sebelah, juga sedang menjalani rawatan chemo sepertimana adik Farras.

Sempat juga menyampaikan sedikit sumbangan

Doakan moga Allah permudahkan segala urusan mereka serta di berikan kekuatan & kesabaran dalam menghadapi hari-hari mendatang.

Ikhwah akhawat bolehlah bawa anak2 ziarah adik Farras di Rumah Mc Donald,HUKM. Kehadiran anak2 kita insyaAllah akan menjadi teman penghibur pada Farras.

AdikIlham, kurang ceria ...

Adik Farras nyenyak tidur keletihan menanggung kesakitan rawatan


No comments:

Post a Comment